torsdag, maj 07, 2009

my new bikini.

Klockan har sprungit iväg ser jag. Men ingen fara på taket, jag har ingen tid att passa förrän om dryga fem timmar så det är lugnt. Innebandyn gick väldigt bra och jag är så glad att foten (fötterna) höll. Jag gjorde tre-fyra mål och fick "bara" två blåmärken (som faktiskt inte längre syns) så det var en bra timme. Sedan har jag även hunnit sitta på balkongen och läst lite och samtidigt invigt min nya bikini. Underbart. Men det blåser lite, lite, lite ute och det blev lite, lite, lite kallt om fossingarna och benen (som var delvis i skugga) så nu sitter jag i soffan och funderar på om jag ska äta någon scones från gårdagens bak och se något roligt på datorn eller kanske det blir tvn för en gångs skull, har inte riktigt bestämt mig ännu... Vilken underbar torsdag!

Mina nya brillor (40 kronor på Dollarstore) och min nya bikini.
(Det är tur att man är så jävla snygg så man slipper
oroa sig att man ser ut som ett mongo på kort!)

Inga kommentarer: