lördag, maj 02, 2009

sunshine makes you happy.

Följde med älskade och Trogen på stan för en sväng på bolaget (just in case) och sedan for vi till Öjebyn och käkade lunch på Äljest. Jag beställde in en fylld ciabatta och som det var mat alltså. Jag åt drygt en tredjedel innan det tog stopp. Helt galet. Men fantastiskt god. Nu ska vi strax upp till LF Arena och se lite allsvensk fotboll. Linköping kommer på besök, tror inte att PIF kommer ha så mycket att säga till om, men att se allsvensk fotboll är aldrig fel. Speciellt inte när det är guldväder ute. Jag älskar verkligen solsken, det gör under med humöret och själen, måtte det hålla i sig eller jag vet då att morgondagen kommer bli ännu finare än idag, det är en av fördelarna med mitt jobb (om jag läser rätt tidning), jag får veta vädret i förväg.

Dagens lunch.
Inte att leka med.

Inga kommentarer: