lördag, maj 16, 2009

my wonderful in-laws.

Jag har världens bästa svärföräldrar. Eller ja, Micke har ju också rätt så bra svärföräldrar (om ni frågar mig)... Det var en mycket god middag de bjöd på och drycken var god, jag drack vichyvatten medan de andra drack lite mer alkoholhaltiga drycker, jag var så snäll och tog på mig att köra tillbaka så att Micke fick dricka, är jag inte en bra flickvän så säg?! Ja, tillbaka till första meningen så kan jag säga att min underbara svärfar har lagat däcket till min cykel så snart är jag på banan med min fina cykel. Mycket nice.

Nu ska nagellacket torka, sen styr jag cykeln (Mickes) mot Trädgårdsgatan för en kväll i schlagerns tecken. Med i väskan följer tre stycken cider, inte mer än så. Känner mig inte så festsugen, men däremot drickasugen. Jag har haft en helt underbar dag och jag ser verkligen fram emot att avsluta den med mycket goda vänner och Eurovisionsschlagerfestivalen. Hoppas ni får en lika trevlig kväll som jag kommer att ha.

Inga kommentarer: