onsdag, maj 06, 2009

all sports and no work.

Sitter på jobbet och som vanligt väntar jag på sidor som inte kommer. Jag börjar bli riktigt less. Jag har hunnit se USA slå ut Finland i hockey-vm och Barcelona slå ut Chelsea (med en minut kvar) i Champions League. Har även hunnit med att skjuta lite ballonger i djävulsspelet Bubble Shooter. Det är inte kul. Speciellt när jag bara läst in en dryg halvtimme och klockan är redan elva. Det är inte kul. Sen är jag trött också. Ingen bra kväll. Eller ja, är du amerikan eller Barca-fan är det en alldeles förträfflig kväll, men jag tillhör inget av detta (även om det är roligare att Barca går vidare än Chelsea (förlåt storebror!)). Suck.

1 kommentar:

e|in sa...

Ja visst är det lite annorlunda iaf ;) Det med staven, ja jag förstår inte heller, men erkänn, lite komiskt faktiskt.. Nu ska jag på jobbet, har du föresten fått nått mer jobb här framöver som du vet? Såg att du jobbat inatt.. Hoppas allt är toppen! Kram..