söndag, maj 03, 2009

bad dreams.

När jag och älskade började dejta för många år sedan (tre år och drygt sju månader för att vara exakt) drömde jag ofta att han var otrogen mot mig. Detta hände många nätter i rad flera gånger. Inte så kul att drömma om detta. Dessa drömmar upphörde efter ett tag och nu på senare tid har det varit jag som har varit otrogen. Helt knasigt. Däremot var det hans tur i natt. Mitt i vintern kommer han gående med en liten snärta vid sin sida. Vaknade och blev lite orolig (som alltid när jag drömmer dumma drömmar) och älskade la en arm runt mig och det gjorde mig lugn. Dock tror jag inte han var medveten om detta, men det var mysigt ändå.

Gårdagen blev en riktigt trevlig dag. Direkt efter fotbollen (som damerna tyvärr förlorade) var det bara hem och göra sig lite snyggare och sedan hem till Jonna och Peter för att festa lite. Musicquiz och alkohol, helt sjukt kul. Sedan gick vi ner till krogen och det är ett riktigt vårtecken. Krogen var okej, men vi for hem redan vid ettiden. Mina fötter var ajaj och idag har jag ont i ena vaden. Men jag tänkte sitta still på balkongen hela dagen så vadmusklerna behöver inte arbeta någonting. Underbart!

1 kommentar:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.