torsdag, maj 14, 2009

my sweet noisemaker.

Jag kan säga att min granne ovanför ska vara väldigt glad att jag somnade före tolv igår. Annars hade jag inte varit nådig. Det är inte snällt att banka och borra klockan åtta på morgonen, man kan åtminstone vänta till efter nio. Men som tur var somnade jag som sagt före tolv igår. Höll på att somna på badrumsgolvet efter träningen. Jag var helt utpumpad när jag kom hem, jag vet inte riktigt vad som hände.

Sen var älskade så söt att han la sig på soffan när han skulle sova, för han ville att jag skulle få sova ut ordentligt. Han är underbar! Haha, vilken skillnad från igår morse då jag var beredd att byta ut honom. Som tur var, var det ingen som hörde av sig och ville byta så jag får behålla honom... Trots att det är jobbigt utan älskade i sängen (pga ryggen, som ni vet) så har det varit grymt skönt att få sova hela natten och jag har faktiskt inte ont i ryggen idag. Puh!

Nu ska jag snart göra mig en gröttallrik och någon smörgås för det krävs en ordentlig frukost för ni vet ju vad det är för dag idag och vad det innebär i min värld. Underbart! Jag hoppas verkligen att det är soligt idag (har inte kommit så långt som att kolla ut genom fönstret) för jag vill sitta på balkongen idag och bara njuta av livet, känner att det är dags för lite balkongsittning!

Haha, innan jag avslutar (det blev ett långt inlägg trots att jag inte hade tänkt det) så vill jag bara säga att jag önskar det var en ljudblogg för då hade ni hört min kära sambo i soffan och jag är väldigt glad att jag har sovit i sovrummet i natt för ljudet som kommer från vardagsrummet är inte trevligt när man ska sova. Eller ja, det är inte trevligt nu heller. Jaja, nu avslutar jag!

1 kommentar:

Sandra L sa...

jao din lilla fuskis:P skönt å sitta på balkongen å sola i bikini å allt:)...man är inte bara lite avis!..träna lugnt ikväll! nä nu ska jag snart bege mej ti jobbet..puss