måndag, maj 11, 2009

"Five more and I'll flash you."

Haha, det är så typiskt. När jag gick från bilen nu när jag kom hem från träningen, tänkte jag att imorrnkväll ska det bli skönt att bara ligga hemma och ta det lugnt, men icket. Jobbet väntar. Inte för att jag inte vill jobba, jag vill verkligen det, men nog hade det ibland varit skönt att ha ett dagjobb, så att man kan få vara hemma och mysa på kvällen. Men, men det ger ju lite mer pengar att jobba på kvällen/natten.

Träningen var väldigt jobbig idag. Mycket springa. Visst behöver vi (läs: jag!) det, men det finns ju faktiskt en gräns. Men det var skönt samtidigt som det var jobbigt. Men jag tror att benen kommer vara lite stumma imorrn, men det är sånt man får ta när man ska ligga på topp. Nej, nu ska jag dricka lite vatten och varva ner innan duschen. Puh, vad skönt det är att vara utpumpad.

Inga kommentarer: