onsdag, maj 20, 2009

well, I told you...

Jaha, som jag trodde har det inte hänt något intressant sen sist. Efter att ha ordnat upp kaoset i garderoben var klockan tjugo över elva och jag insåg då att jag inte hade något mer att göra denna dag. Vad har jag då gjort sen dess? Jag har varit på akuten i Chicago en sväng, målat naglarna, ätit jordnötsringar (det är verkligen min svaghet), pussat på älskade ibland och har även hunnit sitta i solen en stund innan stora moln kom och förstörde det lilla nöjet.

Så nu sitter jag här vid datorn igen och tror att jag ska se ett avsnitt till av Cityakuten och sen får jag väl se ett till och kanske det blir ett till efter det. Men jag skulle faktiskt mycket hellre hitta på något roligt, men vad är roligt egentligen? Kan inte komma på något. Måste fundera på middagsmat också. Det är inte roligt. Speciellt inte när man inte har någon fantasi eller så mycket mat hemma. Suck.

1 kommentar:

Jonna sa...

Jaaså du, du har varit på akuten, spännande ;) Lärde du dig mkt?! :Hihih