måndag, maj 04, 2009

someone want's to buy my feet?

Träningen gick inte bra för min del. Men det beror helt enkelt på att mina fotleder tillsammans med grusplan (med mycket gropar) blir katastrof. Men jag känner ändå att det går framåt med träningen, konditionen blir bättre och bättre (nähä?), önskar bara jag kunde säga detsamma med fötterna. Men, men vad kan man göra när man börjar bli gammal och sliten?

PT dök aldrig upp på träningen så jag hade gjort mig snygg i onödan. Så jävla dålig stil alltså. Nej, jag skojar, jag hade inte gjort mig fin för fem öre, varför ska man det när man ska träna fotboll? Jaja, orkar inte skriva mer nu för jag måste gå och lägga mig, mina ögon är på väg att lämna. Tentavakt imorrn och som vanligt måste tröttheten vara som bortblåst då. Godnatt!

Inga kommentarer: