fredag, juni 19, 2009

midsummer madness.


Ja, glad midsommar till er allihopa (jag har ritat bilden själv, fin va?). Natten har varit konstig, men jag känner mig ändå ganska pigg. Eller just nu sitter jag i sängen, men så fort jag tar mig härifrån och går in i köket och börjar fixa med midsommargrejs vaknar jag nog till lite. Vädret hade gärna fått vara bättre, men så länge det inte regnar får jag väl vara nöjd.

Jag ska som sagt in i köket nu och koka lite potatis och förbereda maten till ikväll. Sen måste jag börja med håret för jag vet av erfarenhet att det tar ett tag (om det är någon av mina läsare som ser detta och har lite att göra, får den personen gärna komma förbi och hjälpa (ingen pik alls, haha...)).

Kvällen kommer tillbringas i Munksund. Precis som ifjol och jag tror det kommer bli helt okej. Har inga höga förhoppningar för det är alltid då det går åt pipsvängen, men jag tror ändå det kommer blir kuligt. Jag menar, studsmattan är kvar och hur fel kan det bli då? Nu ska jag hoppa in i köket och skala lite potatis. Återigen;

GLAD MIDSOMMAR!

1 kommentar:

J sa...

Hahaha vadå ingen pik :P Ses väll så småningom då :) PUSS