söndag, juni 14, 2009

water and fruit.

Att spela fotboll i regn är inte det bästa. Även om jag någongång sagt att det gärna får vara lite halvvarmt och duggregn, men jag vet inte om jag tycker det längre. Det blir blött och äckligt och jag har gräs, grus och sand i håret och ansiktet. Mysigt. Tyvärr var inte älskade hemma så att han kunde få en ordentlig bamsekram. Men det kommer säkert fler regniga och blöta dagar (förhoppningsvis inte).

Annars gick träningen sådär. Knät krånglar litegrann och det är inte kul, men jag får ta en varm dusch och sedan lägga mig ner och vila kroppen. Imorrn är det match och det är endast vinst som gäller. Så kvällen min kommer innehålla vila och vatten. Är dock sugen på något gott så jag får väl ta bilen och köpa lite frukt och göra en fruktsallad att njuta av. Men först en riktigt varm dusch för att få bort all denna smuts och äckel. Usch!

1 kommentar:

e|in sa...

Tack för igår tjejen, mycket lyckad kväll! Blev det att du skulle få spela imorrn? ;) Hoppas på det! Kram.