lördag, mars 14, 2009

angry dreams.

Nu sitter jag i soffan med rullar i håret som en annan pensionär, hade jag haft ett korsord eller stickning/virkning hade bilden varit fulländad. Natten har varit konstig och jag har varit arg på alla i drömmen (förutom söta lille Ville som var med på ett hörn) och vaknade först klockan sju och blev irriterad, dels för att klockan var alldeles för tidig och dels för att jag inte kunde somna om. När jag väl hade somnat om blev jag väckt av Falle som ringde till Micke. Dessa karlar...

Hade tänkt se gårdagens Så ska det låta medan jag sitter här och gör absolut ingenting. Hade en plan om dagen, men Micke tog bilen så han fick göra mina ärenden. Ganska skönt då får jag en stund för mig själv och slipper sedan stressa. För kvällen bjuder på schlagerfinal hos Valle och det ska bli väldigt trevligt. Men det är senare det, nu är det Settman och de andra som gäller.

Inga kommentarer: