måndag, mars 09, 2009

"You know what? There's no more left left..."

Imorse märkte jag att jag har haft fullt upp hela helgen. I fredags kom nya avsnitt av Ugly Betty och Cityakuten, men det glömde jag helt bort då, så imorse laddade jag hem dem, men tänkte vänta med att se dem det är ingen brådska. Sen insåg jag även en annan sak imorse, alla strumpor och de flesta underkläderna låg i tvättkorgen så det var bara att börja tvätta. Men det blev bara tre maskiner så snart är det färdigt. Men det är helt otroligt att jag för en gångs skull har haft en helg med saker att göra hela tiden. Det händer verkligen inte ofta.

Har även röjt lite i förrådet så det ryms lite grejer där. Bland annat min fina svarta soffa och den fördömda tv-bänken som ingen vill ha behöver en ny plats att stå på. Så nu är jag redo för att lyfta och bära grejer, men pojkarna åkte in till stan för att dricka kaffe så jag får vänta. Jag hoppas verkligen att de tänker på att det kan ta en stund att flytta grejerna och ikväll är det hockey och jag vill verkligen få det gjort idag. Skulle inte förvåna mig om Micke kommer hem snart och säger något i stil med vi tar det imorrn istället, vi hinner! Då kommer jag bli riktigt irriterad och det kommer säkerligen att sluta med att jag göra det mesta själv. Som vanligt.

Inga kommentarer: