lördag, mars 21, 2009

bad night, good day.

Idag väntar stan med Fia och Anette. Mycket trevligt ska det bli. Men det får nog inte bli alltför länge (tyvärr) för tydligen ska vi ha fest ikväll och lägenheten ser inte festvänlig ut, så jag måste hem och städa. Självklart ska Micke hjälpa till, men han har fotbollsträning mellan två och fyra så det får bli snabbstädning deluxe senare. Men jag tror att de som kommer inte bryr sig så mycket om det är lite skit i hörnen?!

Jaja, har egentligen tid att sitta här och låta fingarna dansa över tangentbordet, ska gå och klä på mig så att jag är klar att bli upphämtad av Fia om en stund. Vädret är härligt så det ska bli mycket trevligt att gå utomhus med fina brudar. Så trots min dåliga natt (har sovit väldigt dåligt) så tänker jag ha en bra dag. Så det så!

Inga kommentarer: