lördag, mars 28, 2009

wrong day, again.

Jag är lite förvirrad. Inte bara det att jag ganska nyss har vaknat (det är ju sjukt att jag hamnar här så fort jag vaknar) utan också för att jag har söndag idag. Knepigt. Men det beror helt enkelt på att jag hämtade grabbarna på krogen efter jobbet igår och det brukar aldrig vara så på fredagar, för fredagar brukar de inte vara på krogen. Så enbart för denna lilla grej har jag söndag idag. Helt galet!

Men å andra sidan får man ju längre helg om man tror att lördag är söndag, men å den andra sidan är jag ju ledig rätt mycket så jag har ju som helg hela tiden. Jaja, jag ska gå in i köket och fixa till mig någon frukost för om bara några minuter är det dags för herrarnas jaktstart och det kan man ju inte missa. En liten grej bara, träningsvärken är inte alls värre idag, den är nästan borta. Skönt, men konstigt!?

Inga kommentarer: