lördag, mars 28, 2009

anna vs. the forks 1-1.

Har fortfarande inte hunnit kollat ut någon snygg outfit för kvällen. Det är nämligen så att festen är hos oss (igen) så jag kände att disk och städ stod högre upp på listan. Så nu är det fint hemma hos oss, vilket känns mycket skönt. Något som inte är lika roligt är att jag tog hand om disk, undanplockning och städning medan min sambo satt på sitt arsle och spelade dator. Men, men han får laga maten (vilket blev ett helvetes gorm eftersom jag råkat stoppa in gratängen i frysen igår (jag var väldigt stressad) och han blev irriterad på mig. Så nu är vi väl kanske kvitt?). Men jag ska dyka in bland plaggen nu och se om det finns något som är värt att få följa med ut.

Måste bara avsluta med att det nu är reducerat i matchen mellan mig och gafflarna. Jag gav dem vad de tål efter incidenten i torsdags. Ha, där fick ni!

Inga kommentarer: