torsdag, mars 05, 2009

a pat on the head for me.

Jag överlevde och något som är ännu mer otroligt är att jag orkade hela tiden ut. En och en halv timmes fotbollsträning. Jag förtjänar en klapp på huvudet. Sen är jag även imponerad att jag hade kvar lite fotbollstakter i kroppen, det var skönt. Hade skräckscenarion om att jag skulle irra runt som en vilsen höna och inte riktigt veta vad jag skulle göra eller var jag skulle vara. Men ingenting av detta hände så jag är mycket, mycket stolt över mig själv. En bra dag har det här varit,

Nu är jag dock helt slut, med all rätt så jag ska hoppa i duschen och sedan dricka en tekopp och äta någon smörgås och krypa ner under täcket och börja se Sex and the City från början. Det var längesen jag nötte den serien så det är på tiden. Men hur länge jag kommer att hålla ögonen öppna blir spännande, men å andra sidan ju fortare jag somnar desto fler timmars sömn kommer jag att få. Men först en varm dusch!

1 kommentar:

J sa...

Härligt härligt!! :)