tisdag, mars 10, 2009

a whole lot of things.

Ja, nu har det äntligen blivit gjort. Lägenheten är tömd på grejer, det är bara skräp kvar som jag ska ta när jag ändå ska städa nästa vecka. Pojkarna har varit så duktiga. Jag hjälpte ju förstås till men bara med det som inte krävde så mycket muskelstyrka. Kan ju inte överglänsa pojkarna. Haha. Nu ser det dock ut som ett skrotupplag här hemma med en massa lådor överallt, men jag kanske börjar packa upp litegrann av det ikväll, om jag orkar. Jag har ju faktiskt varit igång hela dagen. Nu snart är det dags för Mästarnas mästare och för en gångs skull får jag se det hemma. Underbart.

Pojkarna bär min soffa...

... plus lite till.

Så här ser det ut här hemma nu.

1 kommentar:

J sa...

Men gud så skönt att ni fick det gjort iallafall :) SÅ duktiga!
Tack. Jag kryar på mig så gott det går ;) HAHAHA, kram tillbaka :P OCH PUSS ;)