onsdag, mars 18, 2009

cold water.

Vaktandet gick bra, som vanligt. Det är inte så svårt. Man sitter på en stol och läser en bok och ibland slänger man ett öga runt i klassrummet för att se så ingen fuskar eller så. Så enkelt är det. Dock var det en mycket, mycket dålig bok jag tog med mig. Eller medan jag satt där borta var den inte jättedålig, snarare lite sådär, det var när jag kom hem och läste ut den som den blev dålig. Så jävla värdelös! Jaja, nu har jag läst den i alla fall och har hunnit vara på biblioteket för att låna nya böcker, för imorrn ska jag vakta ända fram till klockan fem så det krävs nog två böcker.

Jaja, inte så mycket annat att berätta om. Ska försöka få älskade att skicka över lite avsnitt, men han verkar vara djupt koncentrerad och upptagen med spelandet så jag får nog snällt vänta en stund. Men jag ska dricka vatten medan jag väntar, för ikväll är det fotbollsträning och då är det bra att dricka mycket vatten.

1 kommentar:

J sa...

Jaha du är igång som tenta vakt nu igen ;) Skojigt! Görs annars, nå Darub?