torsdag, mars 26, 2009

bloody thursday.

Okej, allt prat om att torsdagar är så fantastiska kanske var att överdriva. Eller egentligen är de fantastiska, men den här dagen fick precis ett bakslag (men det hade kunnat hända vilken dag som helst). Tänkte att någon av oss (läs: jag) var tvungen att ta itu med disken för alla bestick och porslin vi äger har legat i diskhon (varför blir det alltid så?). Så jag ställde mig och började med detta och kom ändå rätt långt, men så kom det som inte fick hända. Jag diskade en gaffel och vad händer? Jo, jag sticker mig på den och gör hål i både diskhandsken (yes, jag använder såna) och i fingret. Inget stort sår (tack och lov för det!) men det blöder. Så nu blev jag irriterad så jag har plåstrat om mig och ska se lite SATC istället. Jävla skit!

Inga kommentarer: