söndag, mars 08, 2009

today has been a good day.

Boden var trevligt, fikat var gott och morfar var söt. Det är en ganska bra sammanfattning av min dag. Men trött det har jag varit, som tusan. Fick sällskap i bilen hem av storebror som skulle åka med bussen från Piteå, det var tacksamt för annars vet jag inte om jag tagit mig hem idag eller om jag varit tvungen att powernapa i bilen vid någon rastplats och det hade kunnat sluta helt tokigt.

Funderar allvarligt på att gå och sova redan nu för ögonen är inte med mig alls. Men det kan vara skönt att få gå och lägga sig tidigt för en gångs skull, men jag klagar absolut inte att jag har fått jobba, men ibland är det skönt att få gå och sova före det har blivit imorgon. På tal om imorgon, imorgon är det nog troligtvis dags att göra det som skulle ha blivit gjort för längesen, nämligen tömma min lägenhet. Det känns som att det är dags att ta tag i det där för snart måste jag lämna igen nycklarna och den här månaden kommer säkert gå fort och förhoppningsvis kommer jag få mycket jobb (håller tummarna för det) så det är bäst att passa på när jag är ledig.

Men det är morgondagens projekt. Dagens/kvällens projekt är tandborstning och nerkrypning under täcket. Fan, så här tidigt har jag inte gått och lagt mig på mycket mycket länge. Hoppas jag får sova hela natten bara så att jag vaknar utvilad och fräsch imorrn, för då behöver jag vara på mitt allra alertaste humör så att alla grejerna kommer dit de ska, för att ha killarna bärandes utan mina kommandon kan sluta hur som helst och hur skulle det se ut?

Inga kommentarer: