söndag, mars 08, 2009

time to visit my mommy.

Nu har jag hamnat tillbaka i den rutinen som jag var i förut. Har jättesvårt att somna på kvällarna och jag sover rörigt, drömmer rörigt och vaknar alldeles för tidigt för att inte kunna somna om. Sen att jag inte vet vad det är som håller mig vaken gör allting ännu jobbigare. Det är många tankar som grumlar runt i huvudet och nittio procent av dem är bara strunttankar. Gaaah!

Jaja, ingenting att gräma sig över just nu. Jag ska dricka upp mitt te och äta upp min smörgås för att sedan klä på mig och styra bilen mot Boden. Det är nästan hemskt att jag inte träffat min mamma sen mellandagarna. Det är tragiskt. Men idag är det dags igen och alla medlemmarna i familjen Lundberg är samlade, kan det bli så mycket bättre? Hade ju dock varit lite trevligare om jag inte vore så trött, men som jag brukar säga (läs: skriva) man kan inte få allt!

4 kommentarer:

J sa...

Jajaust det ja, du är ju i la boden nu :) Hoppas du har det trevligt med familjen!! PUSS PUSS

Anonym sa...

Visst är han duktig lillkorken min =) Kul när du var förbi sist, måste du göra om snart till BÅDA pojkarnas glädje ... kanske vi passar på att promma ?!
Kram från oss

yanmaneee sa...

birkin bag
kyrie 6
golden goose
jordan shoes
adidas yeezy
moncler coat
polo ralph lauren
kanye west yeezy
moncler jackets
coach handbags

tape sa...

j6s31i3o39 i3t91w1k90 q3g32r3x65 d4n30p5e46 e2y52d4y58 r2m70y3u77