söndag, mars 22, 2009

a good day for Norway.

Vilken underbar fight det blev på upploppet. Fyra tjejer gjorde upp om platserna ett till fyra. Tyvärr var det ingen blågul med i den fighten, bästa svensk placering blev en tolfte plats av Jonsson. Men skjuter man inte bättre och åker fortare, blir det så där. Undrar ni hur spurten slutade? Jo, det blev vinst för Norge igen genom Tora Berger, andra platsen gick till Tyskland (Hauswald) och trea kom Bailly från Fankrike (den fjärde tjejen i fighten var Domracheva från Vitryssland). Jag tycker verkligen om när det blir såna där upploppsfighter. Men visst är det tråkigt när det inte är någon svensk med, men då är det tur att vårat grannland visar fina resultat.

Nu börjar jag bli lite hungrig, så jag ska försöka få Micke att inse att han också är hungrig. Det kan bli en svår uppgift, men jag ska göra allt jag kan. För bakismat känner jag att det är dags för. Sen vette fåglarna vad kvällen innehåller. Lite serier kanske eller så fortsätta jag bara ligga och läsa. Mättnadskänslan efter matintaget får avgöra. Men nu är det operation; Micke är hungrig, som gäller!

Inga kommentarer: