onsdag, mars 25, 2009

what to do?

Solen skiner och jag har varit vaken sen Mickes klocka ringde för fyra timmar sedan. Ögonen är lite trötta, men resten av kroppen känns ganska pigg. Började dagen med att betala räkningar, kanske inte den bästa början på en dag, men man måste ju. Sen for jag iväg och handlade lite frukost och vi avnjöt den framför filmen Goal II - Living the Dream. Men jag blev irriterad, varför slutar man en film med "fortsättning följer..."? När kommer nästa del då?

Jaja, ingen idé att brusa upp över en sådan lite petitess. Nu har jag dock lite problem med vad jag ska fylla dagen med. Eftersom solen skiner hade det varit skönt att vara utomhus, men jag känner att det fortfarande inte är så pass varmt och skönt i luften som jag vill ha det, så det blir nog en dag inomhus. Tvättkorgen hånar mig men orkar jag göra något åt den? Nej, vet ni vad? Jag tänker inte sitta här och skriva en massa strunt bara för att jag har tråkigt. För jag vill ju inte tråka ut någon av er andra. Hur snällt skulle det vara?

Inga kommentarer: