onsdag, mars 25, 2009

who doesn't love Sushi?

Jag älskar såna här listor. Speciellt när jag har såna här tråkiga dagar. Tack Sushi för att du förgyller min dag!

Vilken låt tycker du verkligen inte om?
If I were I boy - Beyoncé (fråga mig inte varför)

Vad har du på dig just nu?
Vita strumpor, mina turkosa mjukisbyxor (med en chokladfläck på), vitt linne och min rutiga hoodtröja. Detta har jag haft på mig hela dagen och även när jag varit på affären (två gånger!).

Tar du ofta tupplurar?
Det händer, speciellt om jag ska vara vaken länge och har sovit för lite.

Vem kramade du senast?
Micke.. Eller det var snarare han som kramade mig (kors i taket).

Vad åt du till middag?
Vi har inte ätit middag ännu, men det kommer att ätas sluring (korv i vitsås och potatis). Mums!

Vad köpte du senast?
5 gröna äpplen, vaniljglass (vi håller på att göra äppelpaj) och en Plopp med saltlakrits-smak (som inte alls var så god som jag trodde).

Vad lyssnar du på just nu?
Det är rätt tyst just nu. Men ibland hör jag fåglarna kvittra här utanför och Micke som pratar med pojkarna på venten.

Vilket väder gillar du mest?
Do you even have to ask?

Vad finns på ditt nattduksbord?
Har inget nattduksbord.

Favorit-resmål?
I just denna stund skulle jag nog svara Jutis. Jag längtar som en tok tills det är dags att åka dit om drygt två veckor.

Nämn några saker du inte kan leva utan:
Lypsyl, min dator och tyvärr just nu, snuset (mat och syre är givna).

Vad skulle du vilja ha i dina händer just nu?
Det hade varit svårt att skriva samtidigt som jag har någonting i händerna....

Om du skulle bli förvandlad till en kändis av det andra könet, vem skulle du vilja bli?
Brad Pitt, kanske... Tänk att vakna upp och se ut som honom varje dag?!

Vad är ditt favorit-te?
Grönt te, men smaker är jag dålig på...

Vad skulle du vilja bli av med just nu:
Min förbannade tv-bänk. Någon som är sugen?

Om du kunde resa varsomhelst i världen inom en timme, var skulle du resa?
Någonstans där det är varmt så att jag kan gå barfota och få en snygg bränna.

Vem skulle du helst vilja fastna i en hiss med?
Björn Gustavsson, tänk vad kul jag skulle ha med honom. (Ni får tolka det precis hur ni vill)

Vad ska du göra nu?
Se lite SATC tills äppelpajen har gräddats färdigt.

Inga kommentarer: