fredag, mars 13, 2009

friday, already?

Är det någon mer än jag som tycker att veckan har gått i racerfart? Helt plötsligt är det fredag. Även om jag vet vad jag har gjort varje dag den här veckan (det är ovanligt), känns det lite som att jag inte riktigt kommer ihåg att det varit måndag, tisdag eller ens onsdag. Det är väldigt konstigt det där. Jag ska försöka att sluta skriva förvirrande saker, för jag vill ju inte göra er lika förvirrad som jag.

Idag hade jag tänkt att bara slappa fram till jobbet börjar. De senaste två jobbdagarna har jag haft fullt upp hela dagarna och sen jobbat och jag har varit väldigt trött och idag hade jag tänkt vara lite piggare medan sidor skrivs ut, redigeras och läses in. Ligger för tillfället i soffan och ser SATC och funderar allvarligt på att kanske somna en stund. Sover aldrig längre än till tiotiden nuförtiden, vilket inte alls är med i mina planer. Men, men antingen somnar jag nu eller så gör jag det inte. Så enkelt är det.

Inga kommentarer: