torsdag, mars 26, 2009

thursday, my favourite day.

Åh, detta är mitt niohundrade inlägg. Nice! Sen att det inträffar på en torsdag stärker bara att torsdagar är superduperbraiga. Innebandyn gick däremot inte så superduperbra. Träningsvärken i rumpmusklen störde alldeles för mycket och jag svettades som en gris (varför säger man så?) och fick därför ta många drickapauser för att fylla på med vätska. Men jag har för mig att om man svettas mycket är man bra tränad? (Om någon har invändningar mot detta påstående, kan ni väl hålla dem för er själva, för jag vill så gärna tro att jag börjar bli vältränad. Do we have a deal?)

Har nyss ätit en god och halvnyttig lunch. Nudlar (inte så nyttigt) och linfrömacka med keso och avokado (lite nyttigare). Gott som attan var det och nu hoppas jag magen håller sig i schack tills middagen, vad magen får då är inte bestämt ännu (vad hände egentligen med våra matlistor?) men det blir säkert någonting gott. Och på tal om gott, nu ska jag ta mig en bit äppelpaj med vaniljglass och sätta mig i soffan en stund. Måste ju vila upp mig inför kvällens kraftansträngning. Åh, vad jag älskar torsdagar!

Inga kommentarer: