tisdag, mars 17, 2009

bye, bye apartment.

Nu är lägenheten tom och städad. Kändes faktiskt lite vemodigt att stänga dörren för sista gången, men å andra sidan har jag ju knappt bott där så, så jättemånga minnen tar jag ju inte riktigt med mig. Men det känns faktiskt ganska skönt att det är gjort, nu ska jag bara lämna igen nycklarna så är jag av med den. Men jag kan ju säga att jag är rätt trött, städningen och allt som hör till tog dryga tre timmar, inte så länge egentligen, men den tidiga morgonen och en massa ansträngande arbete har gjort mig nästintill utslagen. Tyvärr måste jag snart in och köpa snus (detta fördömda snuset) och det känns inte lika kul, hade varit skönt att hoppa i duschen och sen lagt mig ner för att inte kliva upp på ett tag. Meeen, jag har ju hela kvällen på mig att göra det.

1 kommentar:

J sa...

Åhhh, jag saknade en bild på den tomma lägenheten :´(