söndag, mars 08, 2009

my day at work.

Oj, oj, oj vad det flöt på bra på jobbet. Hann se hela Andra chansen och ändå var jag färdig tio över tolv. Jag är så förbaskat duktig så jag vet inte vad. Har under arbetets gång dokumenterat litegrann och resultatet kan ni hitta här. Då kanske ni får en liten överblick hur det kan se ut en lördagskväll när jag läser in UNT.

Känns mycket skönt att komma hem i bra tid (har varit hemma i en halvtimme ungefär, så ni inte tror jag kom nu och tycker det är bra tid) och speciellt skönt är det att komma hem till en tyst och tom lägenhet. Micke är på krogen med grabbarna och super sig full (det är ju ändå lördag) så nu ska jag lägga mig i soffan och se färdigt fredagens Så ska det låta, började se lite jobbet men hann aldrig färdigt. Med till soffan tar jag den sista muffinsen. Mys!

Inga kommentarer: