lördag, februari 21, 2009

and the winner is...

Nej, det där var inte bra, ur en svensk synpunkt. Men om jag skulle ha varit från Österrike hade jag varit dubbelt så glad, eftersom både guld och silver gick dit (Landertinger och Sumann). Bronset gick till Ryssland (Tcherezov) och det trodde jag verkligen, verkligen inte. Speciellt inte när kungen Björndalen kom fyra. Jag undrar vad som hände med norsken. Han hade en stor ledning, men allt kan hända. Grattis Österrike!

Nästa start är om en timme och en kvart. Damernas stafett är det då dags för och sist de åkte stafett gjorde de ett otroligt bra lopp, så jag hoppas att de visar framfötterna idag igen. Men först måste jag åka på Coop och handla lite frukostingredienser för nu är jag hungrig och sugen på en snus. Men jag har sagt till mig själv att jag inte får ta någon snus förrän jag har ätit frukost. Det är en bra deal, faktiskt, men om man har varit vaken en timme utan att ha ätit börjar suget efter en liten påse bli stort. Så nu Coop, sen frukost och efter det en snus!

Inga kommentarer: