måndag, februari 23, 2009

confusion and babytime.

Om ni slår upp ordet förvirrad i en ordbok bli inte förvånade om det är en stor bild på mig (det funkar säkert lika bra med dagavild). Åkte som sagt in till stan tidigare för att kolla in bokrean. Men när jag väl anlände till Åhléns fanns inte några böcker framme. Då insåg jag vad det berodde på. Bokrean börjar inte förrän imorrn. Ibland är jag verkligen inte med i matchen.

Men det gjorde ingenting för jag åkte ut till Öjebyn/Framnäs och hälsade på Jessi, Börge och lille söta Ville. Har inte varit och hälsat på dem på mycket, mycket länge och det syntes för lillpojken har växt sen sist och han är så underbart söt. Lite trött, men har man feber kan man inte vara glad hela tiden. Men vi lekte och jag och Jessi pratade, medan Börge mest ville pussas.

Sen när jag kom hem stod middagen nästan på bordet, blodpudding stod det på matlistan (förra veckan när jag skrev att vi skulle äta det åt vi skräpmat istället, så att ni inte tror att vi äter det hela tiden). Nu snart väntar häng med tjejerna och det ska bli väldigt trevligt. Det här har varit en bra måndag, trots det förvirrade inslaget i morse.

Ser ni så söt han är, lillkillen?

En bild på Börge, från förra året.

Inga kommentarer: