onsdag, februari 11, 2009

"Hey Chandler, why do you think they call it fussball?"

Det blev ingenting ikväll. Men jag gör ett nytt försök nästa vecka. Alltså det är fotboll jag pratar om. Har inte spelat på fyra år, men nu känner jag att jag vill ha någonting att göra och jag saknar fotbollen massor. Så nästa vecka är det dags.

Men det går ingen nöd på mig, jag har ju doktorerna på Seattle Grace som sällskap. Det är inte så illa faktiskt. Dock är huvudvärken på besök, igen! Typ tredje dagen i rad. Jag blir tokig. Men jag tror att det beror på att jag inte varit ute på någon promenad i veckan, dricker alldeles för lite om dagarna och matintaget är inte det bästa just nu. Men detta ska ändras, jag lovar. Nu ska jag tillbaka till sjukhuset. Hm, undra om Dr. Sheperd kan bota min huvudvärk, han verkar ju rätt bra på sånt...

1 kommentar:

J sa...

Aha fotbollen, så långt tänkte ju inte jag :P Haha.. Hoppas nästa vecka :D PUSS!