fredag, februari 13, 2009

love schmove.

Jag vet att klockan är mycket, men Grey's blev så spännande. Men jag ska krypa ner alldeles strax. Måste bara skriva några rader om världens underbaraste. Han kom hem från träningen, kring elva. Trött och sliten. Han la sig i den andra soffan och jag sa att han troligtvis kommer att somna, men han svarar att den värsta tröttheten hade gått förbi. Men vad händer? Jajamänsan, bara minuter senare kommer de första snarkningarna och sen dess har det hållit på. Sen satte han sig upp helt plötsligt för en dryg timme sen och vi pratade en stund. Han la sig återigen ner och började snarka. När jag sen alldeles nyss borstade tänderna hör jag ett ljud från honom. Han skrattade. Han har alltså drömt någonting och börjar skratta. I sömnen. Haha. Synd att han inte kommer komma ihåg detta imorrn. Underbara man!

Kan man annat än älska denna människa?

Inga kommentarer: