torsdag, februari 12, 2009

"I am here, on my knees."

Mina knän håller allvarligt på att döda mig. Har så fruktansvärt ont. Tog nyss en alvedon (för knäna inte huvudet den här gången) så jag hoppas det lindras lite. Det är helt sjukt. Ungefär som när jag hade växtvärk som liten. Usch. Det gör ont när jag går, när jag står, när jag ligger och när jag sitter. Så ni kan ju förstå att min ensamma kväll i soffan inte blev så mysig och behaglig som jag tänkt mig. Men eftersom jag har varit med om detta förut, vet jag att det kommer gå över. Det är bara just nu när smärtan är på väg att ta kontrollen, som det är som värst. Jävla skit!

2 kommentarer:

J sa...

Usch då inge bra. Brukar du ha det elelr? *swisch swosch med trollspöt* ;) PUss och godnatt!
Btw, Jaa skönt med ny frilla :D

e|in sa...

Hallå där.. Vart har din karl börjat spela fotboll? Å varför kunde du inte spela fotboll här om dagen? Är så nyfiken av mig? Vad händer i helgen föresnte? Nä nu ska jag i säng, jobbar dag imorrn! Puss