lördag, februari 07, 2009

some words from me to you.

När jag satt och funderade tidigare på vad jag skulle fylla timmarna med, kom jag på att jag faktiskt inte sett de första avsnitten av Grey's Anatomy (trots att jag följer det slaviskt nu) så jag laddade hem hela första säsongen och började titta. Men eftersom jag använde mig av älskades dator (han sitter kopplad till tvn på grund av att hans skärm dött) så hann jag bara se ett avsnitt innan han vaknade.

Sen kom svärföräldrarna och Zelma förbi och drack en snabb kopp kaffe (svärfar hade bråttom hem till hockeyn), det var väldigt trevligt. När de åkte tänkte jag att jag skulle se gårdagens Let's Dance (var på fotboll istället igår) men såklart krånglar sidan. Suck. Nu funderar jag på att gå i duschen istället för att sedan kanske se de dansanta kändisarna (om sidan fungerar) eller ett till avsnitt av Grey's (har precis skickat över det andra till min dator) eller så blir det hockey. Osett än.

Alltså, att vara rastlös är bra för er bloggläsare, för då får ni oftast rätt mycket att läsa. Inte för att det jag skriver är så intressant och upplyftande, men det är ju i alla fall en stunds läsning för er. Jag är rätt snäll ibland. Eller det beror kanske vem man frågar?! Nej, duschen nu.

Inga kommentarer: