fredag, februari 27, 2009

I wish...

Återigen blev jag "utslängd" när det vaknades fredags-tv-tittande, men denna gång åkte jag till Jeanette (Jonnas kusin) och hängde med henne och Jonna och såg teve. Mycket trevligt, men det hade ju varit trevligt om man fick se tv i sin egen soffa någongång, men det ska väl inte vara så långt bort innan det händer. Hoppas jag.

Stelheten fortsätter att förfölja mig, vilket jag inte alls tycker om. Nu är det färdigt tycker jag, men tydligen inte musklerna. Hade faktiskt tänkt fara och träna imorrn, men vi får väl se hur det blir med den saken. Kylan utomhus gjorde ju ingenting bättre heller, så jag ska borsta tänderna och krypa ner under dubbla täcken (för att värma musklerna) och se kvällens Så ska det låta och förhoppningsvis somna och vakna upp med betydligt mjukare och skönare kropp. Men jag blir inte alls förvånad om det bara är önsketänkande. Men tre dagar i rad är väl ändå lite väl mycket?

1 kommentar:

J sa...

Hahahaha, har du hunnit blogga redan :P Sov gott! PUSS :)