onsdag, februari 04, 2009

a touch of egoism.

Sitter på jobbet. Har fått två dagar den här veckan och en dag nästa vecka, tills vidare. Känns bra och jag hoppas verkligen på mycket, mycket mer. Men som vanligt är det slow, sidorna kommer inte i den takt jag vill och då blir jag lite rastlös. Men då är det tur att det finns internet.

Idag har jag och älskade varit hundvakter åt de små liven på Enrisvägen. Micke somnade nästan på en gång vi kom dit så det blev jag som fick hålla koll. Inte för att de är så vilda av sig, men ibland måste man ryta lite och titta argt. Tog lite bilder som jag lägger upp när jag kommer hem. De är som söta ändå.

Ja, annars har det inte hänt någonting idag. Fyra timmar på Enrisvägen, hem för att hämta mat och sen upp till jobbet. Jag tror att jämtlänningarna kommer bli glada imorrn bitti när de hör min underbara röst i apparaten, för jag tror verkligen de har saknat mig. Jag menar, vem skulle inte göra det?

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, härligt att jobba :) PUSS