onsdag, februari 25, 2009

so, what do you think?

Jaha, nu är det omgjort lite igen. Men nu har jag kommit på hur jag kan få en "header" att se lite mer livfull ut. Inte riktigt som jag ville, egentligen, men jag är nöjd och tror ändå att det får vara så här nu (om jag inte kommer på hur jag ska lösa problemet förstås). Annars idag har jag hunnit med att skicka iväg lite papper som jag var tvungen att posta, så det är ju bra. Sen har jag betalat mina räkningar, vilket också är bra. Men inte blev jag så himlans glad av att det är löning idag inte. Nej, nej... Men som tur är så löser det sig oftast ändå.

Nu ska jag nog se ett avsnitt av Grey's. Känner att jag behöver lite slapp eftersom jag har suttit och meckat och gormat med "headern" i en och en halv timme drygt. Det är fan inte lätt när man inte kan saker och ting ordentligt. Kanske tar mig någonting att äta också, vore gott med någonting att tugga på. Sen måste jag nästan dammsuga för dammråttorna har förökat sig. Hur ofta håller de på egentligen? Jag tycker att det inte alls vara längesen jag tog dammsugaren på en svängom. Jaja, bara att ta tag i det efter lite ronder och operationer.

2 kommentarer:

e|in sa...

Jag vet det är helt sjukt att man förslappas på det här sättet! jaja men jag ska fortsätta, har inte kommit så långt som jag hade tänkt :/ Tjing!

J sa...

Var ju jätte fint... :)