onsdag, februari 11, 2009

"I'm an excellent secret-keeper."

Puh, i natt har jag sovit dryga nio och en halv timme. Tackar och bockar för det. Det behövdes verkligen. Men eftersom jag har sovit så länge blir jag ändå på lite dåligt humör, för det känns som att jag har sovit bort hela dagen. Men jag kan inte göra någonting åt det nu och jag behövde ju som sagt sova.

Ikväll ska jag troligtvis göra någonting jag inte gjort på drygt fyra år, ska bara få ett svar på sms. Men jag vill inte jinxa det så jag säger inte vad det är (för det kommer att hända någonting då, jag vet det), så jag återkommer när jag känner att det är försent att jinxa. Men om det blir av ska det bli riktigt kul, dock är jag rädd att jag inte kommer att kunna röra mig efteråt, men det är ingen idé att ta ut något i förskott. Det är ju några timmar kvar.

Haha, så hemligetsfull jag blev helt plötsligt. Men ibland måste man vara det så att ingenting förstörs. Men jag lovar att jag ska berätta vad allting handlar om. Men nu ska jag trixa lite med datorn och se några avsnitt av Grey's. Ja, jag vet att solen skiner och det är gudomligt väder ute, men just nu orkar jag inte riktigt. Måste ladda inför kvällen.

1 kommentar:

J sa...

Ojoj, nicke nyfiken är här ;) Måste upp och läsa vidare....