onsdag, februari 04, 2009

in slow motion.

Fortfarande stiltje. Men dock har det inte varit det sen förra inlägget, men det känns nästan så. Varför är de så sega i Östersund? Hallå!? Jaja, har hunnit äta ett mycket gott och saftigt päron alldeles nyss. Har även fått ännu en dags jobb.

Så om det var någon av er, trogna läsare, som hade tänkt hänga med mig på lördag, måste jag tyvärr ta en raincheck. För det är just lördagkväll jag ska tillbringa på jobbet. Meeen, om det är någon av er som inte har någonting alls inplanerat och vill hålla mig sällskap (kommer nämligen vara här alldeles ensam) så är ni välkomna. Melodifestivalen kommer att visas och det finns sju datorer att använda. Säg bara till! Nej, ska använda F5-knappen, tror jag!

2 kommentarer:

J sa...

haha! Är du helt själv på lördag? får höras snart ;) puss

J sa...

Sant! Hoppas bar att du kommer ihåg att du ska läsa in tidningen och inte en melodifestival recension ;O) HIhi..