tisdag, februari 24, 2009

is it spring already?

Solen skiner utanför mitt fönster och det ramlar snö från ovanifrån, inte i flingform, utan i större form. Det ramlar alltså snö från balkongen ovanför. Så då vet ni. Termometern visar en nolla och det är helt fantastiskt. Dock rör sig grenarna på träden litegrann, men jag kan inte tänka mig att det är så farligt.

Idag ska jag kolla in bokrean, för jag är redo och idag vet jag att den har startat så det kan inte bli någon förvirring över det i alla fall. Men säkerligen kommer förvirringen i någonting annat, men det blir en överraskning, inte bara för er utan även för mig. Ska bara klä på mig och sedan gå ut och säkert sopa av bilen (som vanligt), vet ju faktiskt inte om det har snöat någonting i natt. Sedan ska jag strosa bland böckerna och förhoppningsvis hitta någonting som får följa med hem.

Inga kommentarer: