måndag, februari 23, 2009

books for sale.

Tänkte igår innan jag la mig om jag skulle ställa klockan och ta en promenad. Men jag kom fram till att jag nog behöver sova lite. Men kroppen vaknade som vanligt kring åttatiden, men jag kämpade och kämpade och efter en konstig dröm (som jag inte längre kommer ihåg) vaknade jag och såg att klockan var halv elva. Tackar så mycket! Visst, det gör lite ont i själen att inte ha tagit någon morgonpromenad, men ibland måste man prioritera sömnen.

Idag har bokrean startat och bokmal som jag är, är jag grymt sugen på att åka in och se om jag hittar någonting att fylla ut min bokhylla, som fortfarande ligger i min gamla lägenhet, kanske dags för flytt i veckan? Det blev ett sidospår (som vanligt), men jag ska nog klä på mig och ta bilen in till stan och kolla lite böcker. Känns som ett trevligt måndagsnöje.

1 kommentar:

e|in sa...

Hoppas du hittar dig någon bok :) Puss