torsdag, februari 26, 2009

"Aow, aow, aow, aow..."

Jaha, då var den här dagen snart till ända. Har suttit på Nodo ikväll med tjejorna och haft trevligt, men det var inte många av oss som var pigga och raska, förutom Johanna som troligtvis fick sin latte spetsad med något uppiggande. Men det var ändå trevligt att träffa girlsen. Sen hamnade jag och Micke i början av en film John Tucker must die, rätt kul film men gäspningarna avlöste varandra så jag funderar allvarligt på att gå och sova. Det är ju en dag imorrn också, men jag är lite rädd för morgondagen för det brukar ju vara så att träningsvärken är som värst två dagar efter.

Om det stämmer vill jag nog helst inte vakna imorrn, men jag måste för det är fredag och fredag betyder nytt avsnitt av Cityakuten, men most important min nya telefon är klar för avhämtning, eller åtminstone så hoppas jag det för jag vill ha den nu, nu, nu! Dock kom jag precis på att jag måste renbädda i sängen och jag är arg för att jag inte gjorde det tidigare idag för det är så sjukt jobbigt att börja med det när ögonen har tagit natt och sen kommer det bli ännu jobbigare eftersom jag har svårt att böja på benen eller röra på dem överhuvudtaget. Jaja, ju längre jag skjuter på det, desto tröttare blir jag. Så godnatt!