lördag, februari 21, 2009

no medal today.

Okej, det positiva först, damerna slutade på en femte plats. Det är positivt. Det negativa är att Anna-Maria Nilsson sköt åt helvete i liggande (fem bom och två rundor) och åkte väldigt sakta. Hade hon skjutit som i stå (fem träff) hade det säkert sett annorlunda ut. Men grattis Ryssland till guldet, det var kul att se att de senaste veckornas turbulens fick ett bra slut. Imorrn är det masstart för damerna och det hade ju inte alls suttit fel med två medaljer och sen ska herrarna köra stafett och förhoppningsvis kniper de en medalj också. Jag vet att mina förväntningar är höga, men jag tror att minst två medaljer tar Sverige imorrn. Det tror jag.

1 kommentar:

e|in sa...

hehe joo verkligen att jag steg upp för att se skidskytten ;P eller så inte, tänkte dock på dig ;) höres! puss