tisdag, februari 10, 2009

"If you don't wanna get me on my mobile, then don't call me on my mobile!"

Promenaden in till stan var mycket skön. Men det blev bara jag och älskade, inte för att jag klagar, men Funky tog bilen och det var skönt på hemvägen. Ärendet på stan blev inte riktigt som jag tänkt mig. Mitt mobilabonnemang går ut nu, så jag ska skaffa mig en ny telefon. Men det finns ungefär massor som jag vill ha och för många alternativ är inte bra om du heter Anna Lundberg. Men jag ska inte förivra mig bara för att jag kan. Ska låta tankarna gå runt ett tag så kanske jag får mig en bra telefon den här gången.

Nu ska jag ta en alvedon (varför denna huvudvärk hela tiden?) sen lägga mig ner och se lite Grey's. Kan hända att jag somnar, men bara jag vaknar till middagen för idag ska det bli friterade bläckfiskringar, wokgrönskar, ris och sötsur sås och det vill jag verkligen inte missa. Så, alvedon och sen en resa till Seattle.

1 kommentar:

e|in sa...

Hoppas middagen smakade bra ;) Kramar!