onsdag, februari 18, 2009

tomorrow is another day.

Nej, ingen bra svenskdag. Eller ja, två damer på topp tio är väl bra, men inte med tanke på hur nära det var. Helena Jonsson gjorde ett ödesdigert misstag vid tredje skjutningen och Anna-Carin Olofsson missade sista viktiga skottet. Men det var många andra som sköt och åkte bra, men tänk om....

Imorrn är det dags för min favorittävling, mixed-stafetten. Jag vet inte varför, men jag gillar verkligen den disciplinen. Men jag är ändå lite orolig den här gången, på damsidan är ju åkarna klara, men det ser lite mörkare ut på herrsidan. Men å andra sidan, om Ekholm är i samma form som igår är han ju helt klar, men sen är det svårt. Men det är imorrn det, en annan dag.

Nu funderar jag på att äta lite lunch och sedan ta itu med badrummet och självklart vika tvätten. Meeen, vi får väl se hur det går med det, det brukar ju vara alltför mycket snack och alltför lite verkstad i det här hemmet. Men kanske att jag kan skrälla. Det är det ingen som vet. Spännande.

Inga kommentarer: