söndag, februari 01, 2009

"So, are you sure about this whole moving in thing?"

Det var underbart gott och smakade precis som alltid. Tre stycken åkte ner. Sista tuggorna tog emot, men eftersom palt inte äts så ofta är det bäst att lagra så mycket det bara går. Sen tog jag med mig fyra stycken hem också. Hm, undra vad det blir till middag imorrn?

Nu är det i alla fall officiellt. Om det är någon som har missat det så har jag och min älskade blivit sambo igen. Eller vi har varit det ett tag, men från och med imorrn börjar posten drälla in här istället för till den andra lägenheten. Så nu är det på riktigt. I veckan ska jag packa ner det sista så att jag sen kan börja inreda och dona här hemma. Det behövs. Micke har bott själv sen slutet av mars, så spår av en kille finns överallt. Men de ska försvinna. Haha... Underbart!

Men nu ska jag sluta skriva för paltschwimmen är här och social som jag är kan jag ju inte sitta vid datorn och blogga, det går inte för sig. Så jag ska krypa ner i soffan tillsammans med den underbara schwimmen och kanske den tar mig till sömnens värld eller så ligger vi bara och ser serier i någon timme. Either way, I like it!

1 kommentar:

J sa...

Haha, gott! När tar någon över lgh då ? Hoppas packande går fiiint ;) PUSS