torsdag, februari 19, 2009

no goals for me.

Lämnade hallen mållös, så jag är glad att jag var med Valle och Göran (min chef), för de gjorde desto fler. Men det kändes ungefär som att jag inte alls var där idag. Reaktionsförmågan var lika med minus sjutton eller kanske ännu mer. Men å andra sidan är jag ju med och spelar för att det är roligt och för att få röra på mig. Även om jag tycker om att vinna, så är ju inte det allt. Tydligen.

Har precis ätit lite lunch, funderar dock på att utöka matintaget med en äggsmörgås. Åt ägg på smörgåsen imorse, men då var det slut kaviar och därför inte lika gott. Men kaviaren är inköpt så kanske det är på sin plats med en god ägg- och kaviarsmörgås?! Sen ska jag se lite Grey's innan duschen. Blodpudding, rivna morötter, stekt bacon och lingonsylt står det på matlistan. Smaskens. Sen är det fika på Nodo med tjejerna. En väldigt bra torsdag med andra ord.

1 kommentar:

J sa...

Man kan inte alltid göra mål ;)