måndag, februari 09, 2009

challenged, again.

Tydligen så finns det två utmaningar i samma still ute och snurrar. Den jag gjorde nyss var alltså sjätte mappen och sjätte bilden. Men det finns även en som har nummer fyra i sig. Så jag gör väl den också.

Detta blev resultatet när jag tog fjärde mappen och fjärde bilden. Min underbara lillebror (i mitten) tog studenten i juni förra året. Vet inte vad jag mer ska skriva om bilden, förutom att det var sjukt varmt den här dagen och skavsåren blev djupa i mina hälar. Men som min mamma har lärt mig, ska man vara fin får man lida pin. Hur jag nu kom in på mig när det är lillebror på bilden, det är en gåta. Sen kan jag även säga att jag inte kommer att utmana någon på detta.

1 kommentar:

J sa...

Bra nu är jag näöjd ;) Hehe.. Gud vad man missar inlägg på en intenet-lös dag!! GAHH! Pussi ;)