fredag, februari 06, 2009

stay inside or do some packing?

Hade tänkt mig en lång och skön sovmorgon idag. Men icket. Eftersom jag klivit upp kring tio nästan hela veckan, tänkte kroppen att det skulle vara så även idag. Men det gör inte så jättemycket egentligen. Har precis läst tidningen. Jag är väldigt glad att jag inte läser in PT när jag jobbar, för det blir så tråkigt på morgonen efter när tidningen ligger i hallen. Ser lite alpint just nu, damernas superkombination. Men jag måste erkänna att efter slitet med c-uppsatsen är jag inte så pepp på alpint. Haha... Men det kan ju bli en bra svenskdag, man vet aldrig.

Idag tänkte jag om jag skulle ta en slödag. Har inte haft någon sådan i veckan och det har snart ramlat in tre nya avsnitt i datorn, så att ligga i soffan och se lite serier låter lockande. Meeen, samtidigt är jag lite sugen på att åka till Coop och sno lite kartonger och packa ner det sista i lägenheten, så kan killarna kanske roa sig med det imorrn när jag jobbar?! Jag ska avvakta en stund till och fundera hur jag ska lägga upp dagen. Så länge jag inte har någonting annat planerat när klockan blir 20:00 för då ska det dansas samba!

Inga kommentarer: